Orderboek bestaat al voor 42% uit ‘groene’ containerschepen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
CNOOC levert lng aan CMA CGM in Yantian.
CNOCC levert lng aan CMA CGM in Yantian. © CNOCC

De containerrederijen schakelen nu duidelijk over op methanol en lng als nieuwe brandstof. Bijna 30% van alle containercapaciteit die in aanbouw is, betreft schepen op lng. Voor methanol bedraagt dat percentage intussen al 12%.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Orderboek bestaat al voor 42% uit ‘groene’ containerschepen – Flows

Orderboek bestaat al voor 42% uit ‘groene’ containerschepen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
CNOOC levert lng aan CMA CGM in Yantian.
CNOCC levert lng aan CMA CGM in Yantian. © CNOCC

De containerrederijen schakelen nu duidelijk over op methanol en lng als nieuwe brandstof. Bijna 30% van alle containercapaciteit die in aanbouw is, betreft schepen op lng. Voor methanol bedraagt dat percentage intussen al 12%.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login