Containerrederijen annuleren nog altijd veel afvaarten

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
Een megamax van 20.119 teu uit de Europe-Far East trade
Een megamax van 20.119 teu uit de Europe-Far East trade © HHM/Dietmar Hasenpusch

Hoewel de grote carriers steeds minder aankondigen dat ze afvaarten vanuit China naar Europa afgelasten, gebeurt dat nog wel erg vaak. Bij gebrek aan voldoende lading heeft MSC het ook lastig om de eigen Swan Service op de rails te krijgen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Containerrederijen annuleren nog altijd veel afvaarten – Flows

Containerrederijen annuleren nog altijd veel afvaarten

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
Een megamax van 20.119 teu uit de Europe-Far East trade
Een megamax van 20.119 teu uit de Europe-Far East trade © HHM/Dietmar Hasenpusch

Hoewel de grote carriers steeds minder aankondigen dat ze afvaarten vanuit China naar Europa afgelasten, gebeurt dat nog wel erg vaak. Bij gebrek aan voldoende lading heeft MSC het ook lastig om de eigen Swan Service op de rails te krijgen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login