DFDS stuurt eerste megaroro’s niet naar Gent

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

DFDS kijkt uit naar de komst van zijn reuzenroroschepen met een capaciteit van 6.700 lijnmeter, goed voor 450 trailers en andere vrachteenheden. De Chinese scheepswerf Jinling legt de laatste hand aan de twee eerste exemplaren (foto) in een reeks die tot dusver zes bestelde eenheden telt. Zij komen begin 2019 in de vaart.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
DFDS stuurt eerste megaroro’s niet naar Gent – Flows

DFDS stuurt eerste megaroro’s niet naar Gent

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

DFDS kijkt uit naar de komst van zijn reuzenroroschepen met een capaciteit van 6.700 lijnmeter, goed voor 450 trailers en andere vrachteenheden. De Chinese scheepswerf Jinling legt de laatste hand aan de twee eerste exemplaren (foto) in een reeks die tot dusver zes bestelde eenheden telt. Zij komen begin 2019 in de vaart.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login