Verschil tussen kleine en grote rederijen steeds groter

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
20220215 SM Mumbai SM Line verlaat Busan
De ‘SM Mumbai’ (4.253 teu) verlaat de haven van Busan © SM Line

Omdat het marktaandeel van de tien grootste containerrederijen fors gestegen is, blijft er steeds minder ruimte over voor regionale en nichecarriers. Ook de kleinste carriers verdienen het meest op de grote oost-westroutes.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Verschil tussen kleine en grote rederijen steeds groter – Flows

Verschil tussen kleine en grote rederijen steeds groter

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
20220215 SM Mumbai SM Line verlaat Busan
De ‘SM Mumbai’ (4.253 teu) verlaat de haven van Busan © SM Line

Omdat het marktaandeel van de tien grootste containerrederijen fors gestegen is, blijft er steeds minder ruimte over voor regionale en nichecarriers. Ook de kleinste carriers verdienen het meest op de grote oost-westroutes.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login