Chartermarkt steeds kleiner door MSC, CMA CGM en Russen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'Seaspan Kobe' van 4.520 teu
De ‘Seaspan Kobe’ van 4.520 teu © Etienne Verberckmoes

Het aantal schepen dat op de chartermarkt gehuurd kan worden, blijft nog altijd verminderen. Ze zijn een gegeerde prooi voor grote carriers als MSC en CMA CGM, maar ook nieuwkomers in de trade tussen China en Rusland kopen tweedehandsschepen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Chartermarkt steeds kleiner door MSC, CMA CGM en Russen – Flows

Chartermarkt steeds kleiner door MSC, CMA CGM en Russen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'Seaspan Kobe' van 4.520 teu
De ‘Seaspan Kobe’ van 4.520 teu © Etienne Verberckmoes

Het aantal schepen dat op de chartermarkt gehuurd kan worden, blijft nog altijd verminderen. Ze zijn een gegeerde prooi voor grote carriers als MSC en CMA CGM, maar ook nieuwkomers in de trade tussen China en Rusland kopen tweedehandsschepen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login