Van Moer voor vijf jaar weer strategische partner Van Delhaize

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Het partnership begon in 2011 met de overname door Jo Van Moer van Wambacq-Peeters, de huistransporteur van Delhaize. “Wij hadden geen enkele ervaring in die sector en wij stelden ons vragen over de mogelijke synergieën. Maar twee jaar na het uitbreken van de crisis, was het zoeken naar werk. Wij kwamen tot de conclusie dat er effectief wel synergieën konden ontstaan: wij waren al actief in de bouw, die in de zomer vrijwel plat valt, terwijl het voor de supermarkten een hoogseizoen is. Die logica geldt vandaag nog altijd”, zegt Jo Van Moer.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Van Moer voor vijf jaar weer strategische partner Van Delhaize – Flows

Van Moer voor vijf jaar weer strategische partner Van Delhaize

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Het partnership begon in 2011 met de overname door Jo Van Moer van Wambacq-Peeters, de huistransporteur van Delhaize. “Wij hadden geen enkele ervaring in die sector en wij stelden ons vragen over de mogelijke synergieën. Maar twee jaar na het uitbreken van de crisis, was het zoeken naar werk. Wij kwamen tot de conclusie dat er effectief wel synergieën konden ontstaan: wij waren al actief in de bouw, die in de zomer vrijwel plat valt, terwijl het voor de supermarkten een hoogseizoen is. Die logica geldt vandaag nog altijd”, zegt Jo Van Moer.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login