Rail&Sea: “Big increase in combined breakbulk and container”

Nieuws, Mensen
Charlotte De Noose

Edwin Moehlig (Rail&Sea) sees a big increase in consignments that arrive in Antwerp as conventional freight and are stuffed into containers there. With the rail shuttle Antwerp-Linz, they are being brought to Antwerp where previously there were none.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Rail&Sea: “Big increase in combined breakbulk and container” – Flows

Rail&Sea: “Big increase in combined breakbulk and container”

Nieuws, Mensen
Charlotte De Noose

Edwin Moehlig (Rail&Sea) sees a big increase in consignments that arrive in Antwerp as conventional freight and are stuffed into containers there. With the rail shuttle Antwerp-Linz, they are being brought to Antwerp where previously there were none.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login