North Sea Port scoort door beperkter aandeel containertrafiek

Nieuws, Havens
Yannick De Spiegeleir
20220613 Lineas Gentse haven Piadena
Nieuwe spoorconnectie North Sea Port – Piadena © Yannick De Spiegeleir

In tegenstelling tot Port of Antwerp-Bruges en de Rotterdamse haven boekt North Sea Port dit jaar een sterke groei in zijn goederenoverslag. Professor Theo Notteboom schrijft het verschil toe aan het beperkte aandeel containertrafiek in North Sea Port.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
North Sea Port scoort door beperkter aandeel containertrafiek – Flows

North Sea Port scoort door beperkter aandeel containertrafiek

Nieuws, Havens
Yannick De Spiegeleir
20220613 Lineas Gentse haven Piadena
Nieuwe spoorconnectie North Sea Port – Piadena © Yannick De Spiegeleir

In tegenstelling tot Port of Antwerp-Bruges en de Rotterdamse haven boekt North Sea Port dit jaar een sterke groei in zijn goederenoverslag. Professor Theo Notteboom schrijft het verschil toe aan het beperkte aandeel containertrafiek in North Sea Port.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login