Bottleneck op Maas tussen Antwerpen en Wallonië weg met nieuwe sluis

Nieuws, Transport
Koen Heinen
Een eerste schip vaart door de nieuwe sluis van Ampsin-Neuville op de Maas
Een eerste schip vaart door de nieuwe sluis van Ampsin-Neuville op de Maas © Sofico

Op de Maas tussen Hoei en Amay is een eerste binnenschip door de nieuwe sluis van Ampsin-Neuville gevaren. De sluis is toegankelijk voor schepen tot 4.500 ton. De oude sluis vormde een bottleneck voor de binnenvaart tussen Antwerpen en Wallonië.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Bottleneck op Maas tussen Antwerpen en Wallonië weg met nieuwe sluis – Flows

Bottleneck op Maas tussen Antwerpen en Wallonië weg met nieuwe sluis

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen
Een eerste schip vaart door de nieuwe sluis van Ampsin-Neuville op de Maas.
Een eerste schip vaart door de nieuwe sluis van Ampsin-Neuville op de Maas. © Sofico

Op de Maas tussen Hoei en Amay is een eerste binnenschip door de nieuwe sluis van Ampsin-Neuville gevaren. De sluis is toegankelijk voor schepen tot 4.500 ton. De oude sluis vormde een bottleneck voor de binnenvaart tussen Antwerpen en Wallonië.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login