Sallaum Lines bestelt 8 schepen op lng en investeert fors in Antwerpen

Nieuws, Scheepvaart
Koen Dejaeger
Het roroschip 'Silver Sun' van Sallaum Lines aan de eigen terminal in het Zesde Havendok Antwerpen
Het roroschip ‘Silver Sun’ van Sallaum Lines aan de eigen terminal in het Zesde Havendok Antwerpen © ProMedia

Sallaum Lines speelt in op de groeiende roromarkt: niet alleen breidt de rederij een bestelling van twee nieuwe roroschepen op lng uit naar acht, het investeert ook nog eens 15 miljoen in Antwerpen. In één beweging stelde de rederij ook een nieuwe strategie en een nieuw logo voor.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Sallaum Lines bestelt 8 schepen op lng en investeert fors in Antwerpen – Flows

Sallaum Lines bestelt 8 schepen op lng en investeert fors in Antwerpen

Nieuws, Scheepvaart
Koen Dejaeger
Het roroschip 'Silver Sun' van Sallaum Lines aan de eigen terminal in het Zesde Havendok Antwerpen
Het roroschip ‘Silver Sun’ van Sallaum Lines aan de eigen terminal in het Zesde Havendok Antwerpen © ProMedia

Sallaum Lines speelt in op de groeiende roromarkt: niet alleen breidt de rederij een bestelling van twee nieuwe roroschepen op lng uit naar acht, het investeert ook nog eens 15 miljoen in Antwerpen. In één beweging stelde de rederij ook een nieuwe strategie en een nieuw logo voor.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login