Maersk laat Nederlandse containers ophalen in Antwerpen en Zeebrugge

Nieuws, Scheepvaart
Julie Desmet
De ECT Delta Terminal
ECT Delta Terminal Rotterdam © ECT

Als gevolg van de aanslepende cao-onderhandelingen bij Hutchison Ports Delta II in Rotterdam, zal rederij Maersk de terminal niet langer aandoen. Afnemers moeten op eigen kosten hun lading ophalen in de alternatieve havens van Zeebrugge en Antwerpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Maersk laat Nederlandse containers ophalen in Antwerpen en Zeebrugge – Flows

Maersk laat Nederlandse containers ophalen in Antwerpen en Zeebrugge

Nieuws, Scheepvaart
Julie Desmet
De ECT Delta Terminal
ECT Delta Terminal Rotterdam © ECT

Als gevolg van de aanslepende cao-onderhandelingen bij Hutchison Ports Delta II in Rotterdam, zal rederij Maersk de terminal niet langer aandoen. Afnemers moeten op eigen kosten hun lading ophalen in de alternatieve havens van Zeebrugge en Antwerpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login