Iveco bouwt elektrische Nikola-truck in Duitsland

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Iveco’s moederbedrijf CNH en Nikola werken in een Europese joint venture samen aan de ontwikkeling van de Tre, een truck op maat van het Europese wegtransport. Na de onthulling van het model in december kondigen de partners nu aan dat de Tre van de band zal rollen in de Iveco-fabriek in het Duitse Ulm. De productie start volgens de verwachtingen van het bedrijf in het eerste kwartaal van 2021. De fabriek in Ulm focust vooral op de eindassemblage van de trucks. Een investering van 40 miljoen euro moet de fabriek klaarstomen voor de bouw van het nieuwe model, dat structurele overeenkomsten heeft met de Iveco S-Way.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Iveco bouwt elektrische Nikola-truck in Duitsland – Flows

Iveco bouwt elektrische Nikola-truck in Duitsland

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Iveco’s moederbedrijf CNH en Nikola werken in een Europese joint venture samen aan de ontwikkeling van de Tre, een truck op maat van het Europese wegtransport. Na de onthulling van het model in december kondigen de partners nu aan dat de Tre van de band zal rollen in de Iveco-fabriek in het Duitse Ulm. De productie start volgens de verwachtingen van het bedrijf in het eerste kwartaal van 2021. De fabriek in Ulm focust vooral op de eindassemblage van de trucks. Een investering van 40 miljoen euro moet de fabriek klaarstomen voor de bouw van het nieuwe model, dat structurele overeenkomsten heeft met de Iveco S-Way.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login