Vijf bufferparkings voor vrachtwagens in haven Rotterdam na brexit

Nieuws, Mensen
Adrie Boxmeer

Het Havenbedrijf verwacht dat na de brexit zo’n vierhonderd vrachtauto’s hun documenten voor zeetransport naar Engeland niet op orde zullen hebben. Behalve onderzoek door de douane zal de Nederlandse marechaussee paspoortcontroles invoeren. Ook controleert de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit dan ladingen met voedingsmiddelen en dieren. Dat kan leiden tot langere wachttijden bij de terminals. Van de circa 54 miljoen ton goederen die jaarlijks worden verhandeld tussen het Verenigd Koninkrijk en Nederland, gaat zo’n 40 miljoen ton via de Rotterdamse haven, vooral via ferry- en shortseatransport.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Vijf bufferparkings voor vrachtwagens in haven Rotterdam na brexit – Flows

Vijf bufferparkings voor vrachtwagens in haven Rotterdam na brexit

Nieuws, Mensen
Adrie Boxmeer

Het Havenbedrijf verwacht dat na de brexit zo’n vierhonderd vrachtauto’s hun documenten voor zeetransport naar Engeland niet op orde zullen hebben. Behalve onderzoek door de douane zal de Nederlandse marechaussee paspoortcontroles invoeren. Ook controleert de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit dan ladingen met voedingsmiddelen en dieren. Dat kan leiden tot langere wachttijden bij de terminals. Van de circa 54 miljoen ton goederen die jaarlijks worden verhandeld tussen het Verenigd Koninkrijk en Nederland, gaat zo’n 40 miljoen ton via de Rotterdamse haven, vooral via ferry- en shortseatransport.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login