Onderzoek naar rendabiliteit personenvervoer spoorlijn Gent-Terneuzen

Nieuws, Mensen
Melanie De Vrieze

Als gevolg van de fusie van het Havenbedrijf Gent en Zeeland Seaport tot North Sea Port wordt een verbeterde goederenspoorverbinding ontwikkeld. De provincie Oost-Vlaanderen diende bij de Vlaamse overheid een project in om spoorlijn 204 Gent-Zelzate-Terneuzen ook open te stellen voor personenvervoer. Het is een van de zes geselecteerde projecten die de ruimtelijke kwaliteit in Vlaanderen moet verhogen. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Onderzoek naar rendabiliteit personenvervoer spoorlijn Gent-Terneuzen – Flows

Onderzoek naar rendabiliteit personenvervoer spoorlijn Gent-Terneuzen

Nieuws, Mensen
Melanie De Vrieze

Als gevolg van de fusie van het Havenbedrijf Gent en Zeeland Seaport tot North Sea Port wordt een verbeterde goederenspoorverbinding ontwikkeld. De provincie Oost-Vlaanderen diende bij de Vlaamse overheid een project in om spoorlijn 204 Gent-Zelzate-Terneuzen ook open te stellen voor personenvervoer. Het is een van de zes geselecteerde projecten die de ruimtelijke kwaliteit in Vlaanderen moet verhogen. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login