Nieuw scheepstype in lijnvaart: de neopostpanamax

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
artist impression Maersk 17.000 teu methanol
Een artist impression van de nieuwbouwschepen van 17.000 teu © Maersk

Er zijn schepen in aanbouw die net iets te breed zijn voor het Panamakanaal, maar wel korter en compacter dan de allergrootste megamaxschepen. Dankzij hun goede stabiliteit is de keuze voor dat nieuwe scheepstype geen verkeerd idee.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Nieuw scheepstype in lijnvaart: de neopostpanamax – Flows

Nieuw scheepstype in lijnvaart: de neopostpanamax

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
artist impression Maersk 17.000 teu methanol
Een artist impression van de nieuwbouwschepen van 17.000 teu © Maersk

Er zijn schepen in aanbouw die net iets te breed zijn voor het Panamakanaal, maar wel korter en compacter dan de allergrootste megamaxschepen. Dankzij hun goede stabiliteit is de keuze voor dat nieuwe scheepstype geen verkeerd idee.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login