Capaciteitsprobleem Nederlandse loodsen kan Belgische zeehavens raken

Nieuws, Scheepvaart
Jan-Kees Verschuure
Loodstender 'Mira' van het Nederlands Loodswezen
Loodstender ‘Mira’ van het Nederlands Loodswezen © Nederlands Loodswezen

Het stijgende aantal lng-carriers in de zeehavens bezorgt de Nederlandse loodsen groeiende capaciteitsproblemen, omdat voor dat type schepen telkens twee loodsen nodig zijn. Dat kan ook de beloodsing richting Antwerpen en Gent in de Scheldemonden raken.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Capaciteitsprobleem Nederlandse loodsen kan Belgische zeehavens raken – Flows

Capaciteitsprobleem Nederlandse loodsen kan Belgische zeehavens raken

Nieuws, Scheepvaart
Jan-Kees Verschuure
Loodstender 'Mira' van het Nederlands Loodswezen
Loodstender ‘Mira’ van het Nederlands Loodswezen © Nederlands Loodswezen

Het stijgende aantal lng-carriers in de zeehavens bezorgt de Nederlandse loodsen groeiende capaciteitsproblemen, omdat voor dat type schepen telkens twee loodsen nodig zijn. Dat kan ook de beloodsing richting Antwerpen en Gent in de Scheldemonden raken.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login