2M’s Shogun/AE1 Service uit Far East bijna spookdienst

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
'Maersk Horsburgh'
‘Maersk Horsburgh’ © Stefan Verberckmoes

Omdat er onvoldoende lading is om de containerschepen te vullen, blijven MSC en Maersk afvaarten schrappen tussen het Verre Oosten en Europa. Daardoor is de Shogun/AE1 Service tussen de Far East, Rotterdam en Bremerhaven bijna een spookdienst geworden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
2M’s Shogun/AE1 Service uit Far East bijna spookdienst – Flows

2M’s Shogun/AE1 Service uit Far East bijna spookdienst

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
'Maersk Horsburgh'
‘Maersk Horsburgh’ © Stefan Verberckmoes

Omdat er onvoldoende lading is om de containerschepen te vullen, blijven MSC en Maersk afvaarten schrappen tussen het Verre Oosten en Europa. Daardoor is de Shogun/AE1 Service tussen de Far East, Rotterdam en Bremerhaven bijna een spookdienst geworden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login