Spottarieven tussen China en Noord-Europa duiken onder 3.000 dollar

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
Megamaxschepen van OOCL en MSC in Wilhelmshaven
Megamaxschepen van OOCL en MSC in Wilhelmshaven © JadeWeserPort

De druk op de tarieven op de Chinese spotmarkt houdt onverminderd aan. De vrachtprijzen tussen Shanghai en Noord-Europa kenden opnieuw een daling van 16,2%. Voor het eerst sinds begin november 2020 duiken ze onder de 3.000 dollar per feu.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Spottarieven tussen China en Noord-Europa duiken onder 3.000 dollar – Flows

Spottarieven tussen China en Noord-Europa duiken onder 3.000 dollar

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
Megamaxschepen van OOCL en MSC in Wilhelmshaven
Megamaxschepen van OOCL en MSC in Wilhelmshaven © JadeWeserPort

De druk op de tarieven op de Chinese spotmarkt houdt onverminderd aan. De vrachtprijzen tussen Shanghai en Noord-Europa kenden opnieuw een daling van 16,2%. Voor het eerst sinds begin november 2020 duiken ze onder de 3.000 dollar per feu.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login