Logistieke dienstverleners handelen groener dan verladers

Nieuws, Scheepvaart
Philippe Van Dooren

ING publiceerde zopas de studie ‘Green Supply Chains, implications and challenges for Rhine-Scheldt Delta Seaports’. Dat is al de zevende studie van de bank over de logistieke en maritieme transportsector. Dit jaar werd ze uitgevoerd door professor Theo Notteboom (Universiteit Antwerpen), Steve Sel (VIL) en dr. Larissa van der Lugt (Erasmuscentrum Rotterdam). Ze formuleert een reeks aanbevelingen voor bedrijven in de supplychains van de havens. Die zijn gebaseerd op een enquête van VIL waaraan een honderdtal bedrijven in Antwerpen en Rotterdam deelnamen. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Logistieke dienstverleners handelen groener dan verladers – Flows

Logistieke dienstverleners handelen groener dan verladers

Nieuws, Scheepvaart
Philippe Van Dooren

ING publiceerde zopas de studie ‘Green Supply Chains, implications and challenges for Rhine-Scheldt Delta Seaports’. Dat is al de zevende studie van de bank over de logistieke en maritieme transportsector. Dit jaar werd ze uitgevoerd door professor Theo Notteboom (Universiteit Antwerpen), Steve Sel (VIL) en dr. Larissa van der Lugt (Erasmuscentrum Rotterdam). Ze formuleert een reeks aanbevelingen voor bedrijven in de supplychains van de havens. Die zijn gebaseerd op een enquête van VIL waaraan een honderdtal bedrijven in Antwerpen en Rotterdam deelnamen. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login