Hamburg Süd stapt uit Eurosal maar blijft aan boord

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Om Hamburg Süd te mogen overnemen moest Maersk Line aan de Europese Commissie beloven om de nieuwe Duitse dochter uit vier consortia te laten stappen. Brussel had onder andere bedenkingen bij het grote gecombineerde marktaandeel van Maersk Line en Hamburg Süd tussen Noord-Europa en de westkust van Zuid-Amerika.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Hamburg Süd stapt uit Eurosal maar blijft aan boord – Flows

Hamburg Süd stapt uit Eurosal maar blijft aan boord

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Om Hamburg Süd te mogen overnemen moest Maersk Line aan de Europese Commissie beloven om de nieuwe Duitse dochter uit vier consortia te laten stappen. Brussel had onder andere bedenkingen bij het grote gecombineerde marktaandeel van Maersk Line en Hamburg Süd tussen Noord-Europa en de westkust van Zuid-Amerika.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login