Exmar werkt mee aan ballastvrije gastanker
Het Franse technologiebedrijf GTT, de Britse classificatiemaatschappij Lloyd’s Register en de Chinese scheepswerf DSIC zetten vorig jaar een gezamenlijk project op stapel voor de ontwikkeling van een lng-tanker die niet met aparte ballasttanks is uitgerust, maar niettemin volledig voldoet aan de nieuwe IMO-voorschriften rond ballastwater. Het gaat om een middelgrote tanker met een capaciteit van 30.000 kubieke meter die de roepnaam ‘B-FREE LNG carrier’ meekreeg.
Dit artikel is exclusief voor abonnees.
Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.
PARTICULIER
€325,00€294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs €171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
€348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.