Port of Antwerp-Bruges deelt 14.000 brooddozen uit aan Haventoppers

Nieuws, Havens
Roel Jacobus
Brooddozen Haventoppers bij ICO Zeebrugge
Campagne Haventoppers bij ICO Zeebrugge © Roel Jacobus

Port of Antwerp-Bruges is in Zeebrugge gestart met het uitdelen van brooddozen aan iedereen die in de haven werkt. Volgende week komt het havengebied van Antwerpen aan de beurt. Voor de campagne Haventoppers zijn 14.000 brooddozen aangekocht.

“Wij moeten ons iedere dag bewijzen, dus een doos vol boterhammen met energie komt goed van pas”, lacht een havenarbeider bij International Car Operators in Zeebrugge. Zonet startte de campagne Haventoppers, waarbij Port of Antwerp-Bruges iedereen die in de haven werkt een leuke attentie geeft. Dit is de vijfde editie in Antwerpen en de tweede in Zeebrugge.

Het campagneteam vat zeven dagen post op telkens andere locaties in de havens. “In Zeebrugge gingen we van 7 naar 10 plaatsen, in Antwerpen van 20 naar 21”, zegt ondervoorzitter van Port of Antwerp-Bruges Dirk De fauw.

Blij met souvenir

In totaal werden 14.000 brooddozen aangekocht. “We kiezen elk jaar voor een lokaal geproduceerd, duurzaam product dat voor iedereen bruikbaar is. Daarvan worden er op de bedrijfssites in Zeebrugge drieduizend uitgedeeld en de rest aan de Antwerpse dokken en intern”, zegt het campagneteam.

“Dit gebaar wordt door iedereen enorm geapprecieerd”, zegt managing director Marc Adriansens van ICO. “Alleen al aan ons hoofdkantoor halen de mensen zeshonderd brooddozen af. We hebben vandaag bezoekers van buitenlandse klanten en uiteraard zijn ook zij blij met dit onverwachte souvenir.”

Port of Antwerp-Bruges deelt 14.000 brooddozen uit aan Haventoppers – Flows

Port of Antwerp-Bruges deelt 14.000 brooddozen uit aan Haventoppers

Nieuws, Havens
Roel Jacobus
Brooddozen Haventoppers bij ICO Zeebrugge
Campagne Haventoppers bij ICO Zeebrugge © Roel Jacobus

Port of Antwerp-Bruges is in Zeebrugge gestart met het uitdelen van brooddozen aan iedereen die in de haven werkt. Volgende week komt het havengebied van Antwerpen aan de beurt. Voor de campagne Haventoppers zijn 14.000 brooddozen aangekocht.

“Wij moeten ons iedere dag bewijzen, dus een doos vol boterhammen met energie komt goed van pas”, lacht een havenarbeider bij International Car Operators in Zeebrugge. Zonet startte de campagne Haventoppers, waarbij Port of Antwerp-Bruges iedereen die in de haven werkt een leuke attentie geeft. Dit is de vijfde editie in Antwerpen en de tweede in Zeebrugge.

Het campagneteam vat zeven dagen post op telkens andere locaties in de havens. “In Zeebrugge gingen we van 7 naar 10 plaatsen, in Antwerpen van 20 naar 21”, zegt ondervoorzitter van Port of Antwerp-Bruges Dirk De fauw.

Blij met souvenir

In totaal werden 14.000 brooddozen aangekocht. “We kiezen elk jaar voor een lokaal geproduceerd, duurzaam product dat voor iedereen bruikbaar is. Daarvan worden er op de bedrijfssites in Zeebrugge drieduizend uitgedeeld en de rest aan de Antwerpse dokken en intern”, zegt het campagneteam.

“Dit gebaar wordt door iedereen enorm geapprecieerd”, zegt managing director Marc Adriansens van ICO. “Alleen al aan ons hoofdkantoor halen de mensen zeshonderd brooddozen af. We hebben vandaag bezoekers van buitenlandse klanten en uiteraard zijn ook zij blij met dit onverwachte souvenir.”