Ambitieus project moet waterstofmobiliteit op binnenwateren versnellen

Nieuws, Binnenvaart
Koen Heinen
RH2IWER consortium
De vertegenwoordigers van het RH2IWER-consortium © Expertise- en Innovartiecentrum Binnenvaart

Een Europees consortium wil de uitrol van waterstof-brandstofcel aangedreven binnenschepen versnellen. Het gaat om zes commerciële binnenschepen van verschillende types en lengtes en er wordt gewerkt aan gestandaardiseerde oplossingen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Ambitieus project moet waterstofmobiliteit op binnenwateren versnellen – Flows

Ambitieus project moet waterstofmobiliteit op binnenwateren versnellen

Nieuws, Binnenvaart
Koen Heinen
RH2IWER consortium
De vertegenwoordigers van het RH2IWER-consortium © Expertise- en Innovartiecentrum Binnenvaart

Een Europees consortium wil de uitrol van waterstof-brandstofcel aangedreven binnenschepen versnellen. Het gaat om zes commerciële binnenschepen van verschillende types en lengtes en er wordt gewerkt aan gestandaardiseerde oplossingen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login