UIRR vraagt competitieve marktvoorwaarden voor nieuwe Alpentunnels

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Zowel Zwitserland als Oostenrijk investeren momenteel fors in de verbetering van de noord-zuidtransit door de Alpen om het spoorvervoer op deze route aantrekkelijker te maken. Zo is er de Gotthard Basis Tunnel (GBT) die bij de nieuwe uurregeling voor 2016/2017 in gebruik genomen wordt, waardoor voor het eerst een ‘vlak dubbel spoor’ tussen Duitsland en Italië beschikbaar zal zijn. De bouw van de Brenner Basis Tunnel (BBT) zal vanaf 2026 eveneens voor een ‘vlak dubbel spoor’ zorgen op de belangrijkste Alpentransitas. Verder is ook nog de uitbreiding van de Lötschberg Basis Tunnel met een dubbel spoor voorzien.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
UIRR vraagt competitieve marktvoorwaarden voor nieuwe Alpentunnels – Flows

UIRR vraagt competitieve marktvoorwaarden voor nieuwe Alpentunnels

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

Zowel Zwitserland als Oostenrijk investeren momenteel fors in de verbetering van de noord-zuidtransit door de Alpen om het spoorvervoer op deze route aantrekkelijker te maken. Zo is er de Gotthard Basis Tunnel (GBT) die bij de nieuwe uurregeling voor 2016/2017 in gebruik genomen wordt, waardoor voor het eerst een ‘vlak dubbel spoor’ tussen Duitsland en Italië beschikbaar zal zijn. De bouw van de Brenner Basis Tunnel (BBT) zal vanaf 2026 eveneens voor een ‘vlak dubbel spoor’ zorgen op de belangrijkste Alpentransitas. Verder is ook nog de uitbreiding van de Lötschberg Basis Tunnel met een dubbel spoor voorzien.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login