‘Eén locomotief-vier landen’ valt in de prijzen

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Door niet te moeten wisselen van locomotief aan de grensovergangen kan een snellere transittijd gerealiseerd worden. De 1.200 kilometer lange route wordt afgelegd binnen 21 uur. Juist omwille van het rendement dat gehaald wordt uit het gebruik van slechts één locomotief, werd het concept van BLS Cargo en ERS Railways vorige week in Zwitserland bekroond.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
‘Eén locomotief-vier landen’ valt in de prijzen – Flows

‘Eén locomotief-vier landen’ valt in de prijzen

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

Door niet te moeten wisselen van locomotief aan de grensovergangen kan een snellere transittijd gerealiseerd worden. De 1.200 kilometer lange route wordt afgelegd binnen 21 uur. Juist omwille van het rendement dat gehaald wordt uit het gebruik van slechts één locomotief, werd het concept van BLS Cargo en ERS Railways vorige week in Zwitserland bekroond.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login