Wallenius Wilhelmsen: “Door volle schepen blijft lading in Azië staan”

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus
De Shaper-klasse autoschepen
De Shaper-klasse autoschepen © Wallenius Wilhelmsen

Deepsea roro-operator Wallenius Wilhelmsen boekte in het eerste kwartaal ruim 10% meer operationele winst. Ook de rest van het jaar oogt financieel gunstig. Door de Chinese exporttoename en het omvaren van de Rode Zee zitten alle schepen vol.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login

 
 
Wallenius Wilhelmsen: “Door volle schepen blijft lading in Azië staan” – Flows

Wallenius Wilhelmsen: “Door volle schepen blijft lading in Azië staan”

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus
De Shaper-klasse autoschepen
De Shaper-klasse autoschepen © Wallenius Wilhelmsen

Deepsea roro-operator Wallenius Wilhelmsen boekte in het eerste kwartaal ruim 10% meer operationele winst. Ook de rest van het jaar oogt financieel gunstig. Door de Chinese exporttoename en het omvaren van de Rode Zee zitten alle schepen vol.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login