Antwerpen moet dienst van CMA CGM delen met Rotterdam

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'CMA CGM Alcazar' van 5.085 teu
De ‘CMA CGM Alcazar’ van 5.085 teu © Wikimedia / Bahnfrend

Antwerpen is nu nog de enige Beneluxhaven voor deze dienst en tevens de eerste aanloophaven in Noord-Europa. Daarna gaan de schepen nog naar Hamburg, Southampton en Le Havre om er te laden voor Malta, Egypte, Libanon en Turkije.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Antwerpen moet dienst van CMA CGM delen met Rotterdam – Flows

Antwerpen moet dienst van CMA CGM delen met Rotterdam

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'CMA CGM Alcazar' van 5.085 teu
De ‘CMA CGM Alcazar’ van 5.085 teu © Wikimedia / Bahnfrend

Antwerpen is nu nog de enige Beneluxhaven voor deze dienst en tevens de eerste aanloophaven in Noord-Europa. Daarna gaan de schepen nog naar Hamburg, Southampton en Le Havre om er te laden voor Malta, Egypte, Libanon en Turkije.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login