Hapag-Lloyd staakt Indiadienst om IOS Service te redden

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De door Hapag-Lloyd gecharterde 'NileDutch Lion' (8.626 teu)
De door Hapag-Lloyd gecharterde ‘Niledutch Lion’ (8.626 teu) © Etienne Verberckmoes

De Duitse rederij Hapag-Lloyd voegt drie containerschepen toe aan de vloot van de IOS Service, die Antwerpen met het Midden-Oosten en het Indische Subcontinent verbindt. Twee boten komen uit een andere Indiadienst met CMA CGM en COSCO die gestaakt wordt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Hapag-Lloyd staakt Indiadienst om IOS Service te redden – Flows

Hapag-Lloyd staakt Indiadienst om IOS Service te redden

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De door Hapag-Lloyd gecharterde 'NileDutch Lion' (8.626 teu)
De door Hapag-Lloyd gecharterde ‘Niledutch Lion’ (8.626 teu) © Etienne Verberckmoes

De Duitse rederij Hapag-Lloyd voegt drie containerschepen toe aan de vloot van de IOS Service, die Antwerpen met het Midden-Oosten en het Indische Subcontinent verbindt. Twee boten komen uit een andere Indiadienst met CMA CGM en COSCO die gestaakt wordt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login