Rode Zee-crisis: extra containerreuzen meer dan welkom

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'OOCL Valencia' (24.188 teu) in Nantong
De ‘OOCL Valencia’ (24.188 teu) in Nantong © OOCL

De grote containerrederijen hebben in januari en februari minder afvaarten uit China naar Europa geboden omdat ze onvoldoende schepen ter beschikking hadden. Carriers die nieuwe tonnage in de vaart namen, konden meer vertrekken aanbieden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Rode Zee-crisis: extra containerreuzen meer dan welkom – Flows

Rode Zee-crisis: extra containerreuzen meer dan welkom

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'OOCL Valencia' (24.188 teu) in Nantong
De ‘OOCL Valencia’ (24.188 teu) in Nantong © OOCL

De grote containerrederijen hebben in januari en februari minder afvaarten uit China naar Europa geboden omdat ze onvoldoende schepen ter beschikking hadden. Carriers die nieuwe tonnage in de vaart namen, konden meer vertrekken aanbieden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login