ANALYSE: Drie opties voor THE Alliance na vertrek Hapag-Lloyd

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De ‘ONE Hannover’ (9.040 teu).
De ‘ONE Hannover’ (9.040 teu). © Stefan Verberckmoes

Het is een wijdverbreid misverstand dat Hapag-Lloyd de grootste carrier binnen THE Alliance zou zijn, want dat is ONE. Voortdoen zonder Hapag-Lloyd is dan ook een van de drie scenario’s waarvoor ONE, HMM en Yang Ming kunnen kiezen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
ANALYSE: Drie opties voor THE Alliance na vertrek Hapag-Lloyd – Flows

ANALYSE: Drie opties voor THE Alliance na vertrek Hapag-Lloyd

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De ‘ONE Hannover’ (9.040 teu).
De ‘ONE Hannover’ (9.040 teu). © Stefan Verberckmoes

Het is een wijdverbreid misverstand dat Hapag-Lloyd de grootste carrier binnen THE Alliance zou zijn, want dat is ONE. Voortdoen zonder Hapag-Lloyd is dan ook een van de drie scenario’s waarvoor ONE, HMM en Yang Ming kunnen kiezen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login