De Antwerpse Scheepvaartvereniging (ASV) kondigt de twaalfde editie van haar tweejaarlijkse Shiplink-event aan. Het informeel netwerkevent met het traditionele hapje en drankje staat bovenaan de agenda van menig professional uit de scheepvaartsector.
Op 28 maart 2024 vindt de twaalfde editie plaats van Shiplink, een tweejaarlijkse bijeenkomst voor de scheepvaartsector, georganiseerd door ASV. “Shiplink is een besloten en informeel netwerkmoment voor iedereen die gebruikmaakt van de scheepvaart in onze haven”, vat directeur-generaal van ASV Eddy Wouters samen. âAlleen de ASV-leden kunnen een stand nemen en alleen zij sturen de uitnodigingen uit, bijvoorbeeld naar relaties, verladers en expediteurs.â
Alle leden kunnen intekenen, maar de standen zien er exact hetzelfde uit. âEen bewuste keuzeâ, zegt Wouters. âWe streven naar uniformiteit en willen iedereen op een gelijke manier presenteren. De foto’s en achterwanden buiten beschouwing gelaten, zijn alle standen identiek.â
Mensen ontmoeten
“Shiplink is de ideale gelegenheid om de mensen te ontmoeten waar je misschien wel op regelmatige basis mee samenwerkt, maar die je niet zo vaak ziet. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de mensen van customer service of administratie”, aldus Wouters.
âHet is echt een event dat we organiseren voor onze ledenâ, zegt Wouters. âVanuit ASV doen we hier dan ook een serieuze investering. We willen graag faciliteren dat onze leden hun klanten en hun zakenrelaties kunnen ontvangen in een informeel kader, bij een hapje en een drankje, zoals dat hoort in de maritieme sector.â
“Wees eens vriendelijk”
Voor bedrijven die die avond graag opgemerkt willen worden door de menigte, heeft ASV opnieuw sponsorpakketten uitgewerkt. Voor meer informatie hierover stuurt u een mail naar shiplink@asv.be.
ASV rekent op zo’n tweeduizend aanwezigen. âDe bedrijven die er belang bij hebben, willen graag aanwezig zijn omdat ze op Ă©Ă©n avond heel veel mensen kunnen zien. Als genodigde is de toegang gratis, maar zonder uitnodiging kom je er dus niet in. Voor zij die graag aanwezig zijn, heb ik een gouden raad: wees eens vriendelijk tegen de scheepsagentenâ, lacht Wouters.
Op 28 maart 2024 rollen de deelnemende scheepsagenten de rode loper uit voor hun klanten en relaties tijdens Shiplink Red Carpet Line. âOm 23.30 uur is het afgelopen, al zou het natuurlijk kunnen dat men het event nog wil nabespreken in een van de omliggende cafĂ©s vlakbij de Waagnatieâ, besluit Wouters.