Nieuwe rederij Kalypso slachtoffer van crisis in Nabije Oosten

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
Het schip 'Zhong Gu Ying Kou' van 2.518 teu
Het schip ‘Zhong Gu Ying Kou’ van 2.518 teu © Kalypso

De Italiaanse rederij Kalypso, die tijdens de COVID-19-pandemie werd opgericht voor de start van een containerdienst tussen de Far East en Italië, heeft die lijndienst al bijna een maand moeten onderbreken wegens de spanningen in de Gazastrook.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Nieuwe rederij Kalypso slachtoffer van crisis in Nabije Oosten – Flows

Nieuwe rederij Kalypso slachtoffer van crisis in Nabije Oosten

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
Het schip 'Zhong Gu Ying Kou' van 2.518 teu
Het schip ‘Zhong Gu Ying Kou’ van 2.518 teu © Kalypso

De Italiaanse rederij Kalypso, die tijdens de COVID-19-pandemie werd opgericht voor de start van een containerdienst tussen de Far East en Italië, heeft die lijndienst al bijna een maand moeten onderbreken wegens de spanningen in de Gazastrook.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login