Suezkanaal lokt verloren klanten met forse korting
Flows meldde medio februari al dat steeds meer carriers het Suezkanaal zijn beginnen mijden. De tolgelden zijn er immers hoog en nu de bunkerkosten relatief laag zijn, is het financieel steeds interessanter om iets sneller te varen en de omweg langs Zuid-Afrika te nemen. In de praktijk gebeurt dat alleen bij de terugreis naar het Verre Oosten, omdat de transittijden in de zogenaamde ‘backhaul’ trade minder belangrijk zijn.
Dit artikel is exclusief voor abonnees.
Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.
PARTICULIER
€325,00€294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs €171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
€348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.