Stijging van chartertarieven doet rederijen pijn

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De prijsstijgingen variëren sterk naar gelang de grootte van het schip. Omwille van de start van intussen al 33 nieuwe intra-Aziatische diensten sinds januari, zijn daar al 98 bijkomende schepen aan de slag gegaan. Het gaat overwegend om tonnage van 1.000 tot 3.000 teu.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Stijging van chartertarieven doet rederijen pijn – Flows

Stijging van chartertarieven doet rederijen pijn

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De prijsstijgingen variëren sterk naar gelang de grootte van het schip. Omwille van de start van intussen al 33 nieuwe intra-Aziatische diensten sinds januari, zijn daar al 98 bijkomende schepen aan de slag gegaan. Het gaat overwegend om tonnage van 1.000 tot 3.000 teu.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login