Imabari plant groter dok voor grotere schepen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De 400 meter lange containerschepen die Maersk Line, China Shipping en MSC nu al in de vaart hebben, werden allemaal in Zuid-Korea gebouwd. Imabari wil met de Zuid-Koreaanse werven gaan concurreren voor de bouw van containerreuzen met een capaciteit van meer dan 18.000 teu.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Imabari plant groter dok voor grotere schepen – Flows

Imabari plant groter dok voor grotere schepen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De 400 meter lange containerschepen die Maersk Line, China Shipping en MSC nu al in de vaart hebben, werden allemaal in Zuid-Korea gebouwd. Imabari wil met de Zuid-Koreaanse werven gaan concurreren voor de bouw van containerreuzen met een capaciteit van meer dan 18.000 teu.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login