Verladers verwachten meer flexibiliteit in Single Wagon Load vervoer

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Flows Events peilde naar de verwachtingen op het vlak van verspreid vervoer in België. Waar dit tot de jaren zestig nog de hoeksteen vormde van het vervoer tussen de zeehavens en het hinterland, staat het momenteel onder druk van een aantal externe factoren. De moderator, professor Theo Notteboom, verwees daarbij naar de groei van het wegvervoer en wijzigingen in het industrieel productieproces. Operatoren werden geconfronteerd met hoge vaste kosten voor het verzamelen en verdelen van wagons, trafieken liepen terug en netwerken werden ingekrompen. De Europese regelgeving voor toekenning van licenties, marktopening, TEN-T en wegvervoer speelden ook een rol, aldus Notteboom.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Verladers verwachten meer flexibiliteit in Single Wagon Load vervoer – Flows

Verladers verwachten meer flexibiliteit in Single Wagon Load vervoer

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

Flows Events peilde naar de verwachtingen op het vlak van verspreid vervoer in België. Waar dit tot de jaren zestig nog de hoeksteen vormde van het vervoer tussen de zeehavens en het hinterland, staat het momenteel onder druk van een aantal externe factoren. De moderator, professor Theo Notteboom, verwees daarbij naar de groei van het wegvervoer en wijzigingen in het industrieel productieproces. Operatoren werden geconfronteerd met hoge vaste kosten voor het verzamelen en verdelen van wagons, trafieken liepen terug en netwerken werden ingekrompen. De Europese regelgeving voor toekenning van licenties, marktopening, TEN-T en wegvervoer speelden ook een rol, aldus Notteboom.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login