Van Dievel Transport: ”Lng-trekkers leveren economisch voordeel”

Nieuws, Mensen
Sven Josten

De laatste trekkers zullen geleverd worden in juni 2021. Tijdelijk worden nog een aantal dieseltrekkers geleverd door Volvo om oudere trucks, die dringend aan vervanging toe waren, te vervangen. “De lng-trekkers zijn interessant omdat we zo de emissies kunnen verlagen. We hebben heel wat klanten waarvoor we een CO2-registratie moeten bijhouden en die zijn dus vragende partij om de lng-aangedreven vrachtwagens in te voeren. Bovendien kunnen we genieten van een subsidie van 22.000 euro per voertuig. Maar zelfs zonder die subsidie ziet het plaatje er gezond uit op het gebied van de kost per kilometer”, zegt Louis De Wael van Van Dievel Transport.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Van Dievel Transport: ”Lng-trekkers leveren economisch voordeel” – Flows

Van Dievel Transport: ”Lng-trekkers leveren economisch voordeel”

Nieuws, Mensen
Sven Josten

De laatste trekkers zullen geleverd worden in juni 2021. Tijdelijk worden nog een aantal dieseltrekkers geleverd door Volvo om oudere trucks, die dringend aan vervanging toe waren, te vervangen. “De lng-trekkers zijn interessant omdat we zo de emissies kunnen verlagen. We hebben heel wat klanten waarvoor we een CO2-registratie moeten bijhouden en die zijn dus vragende partij om de lng-aangedreven vrachtwagens in te voeren. Bovendien kunnen we genieten van een subsidie van 22.000 euro per voertuig. Maar zelfs zonder die subsidie ziet het plaatje er gezond uit op het gebied van de kost per kilometer”, zegt Louis De Wael van Van Dievel Transport.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login