Spooras Antwerpen-Athus volledig met ETCS uitgerust

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Eind vorig jaar werd ETCS reeds in gebruik genomen op het traject ‘Athus-Meuse’. De spoorlijn Antwerpen-Athus ligt op de goederencorridor Rotterdam-Antwerpen-Luxemburg-Bazel/Lyon, een van de belangrijkste goederencorridors van Europa. Jaarlijks maken ongeveer 7.500 goederentreinen met aan boord 9 miljoen ton goederen gebruik van deze corridor. Het gaat voornamelijk om containers van en naar de haven van Antwerpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Spooras Antwerpen-Athus volledig met ETCS uitgerust – Flows

Spooras Antwerpen-Athus volledig met ETCS uitgerust

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

Eind vorig jaar werd ETCS reeds in gebruik genomen op het traject ‘Athus-Meuse’. De spoorlijn Antwerpen-Athus ligt op de goederencorridor Rotterdam-Antwerpen-Luxemburg-Bazel/Lyon, een van de belangrijkste goederencorridors van Europa. Jaarlijks maken ongeveer 7.500 goederentreinen met aan boord 9 miljoen ton goederen gebruik van deze corridor. Het gaat voornamelijk om containers van en naar de haven van Antwerpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login