IJzeren Rijn moet sluitstuk Nieuwe Zijderoute worden

Nieuws, Transport
Koen Heinen

Eerder dit jaar bereikten Vlaanderen, Duitsland en Nederland, na jaren stilstand in het dossier, een akkoord over een studie naar het beste tracé voor de IJzeren Rijn. Ze dienden hiervoor een gezamenlijk investeringsdossier in bij Europa. Bourgeois zegt in een gesprek met De Morgen dat de Europese Commissie hiervoor 500.000 euro toekent en dat tegen mei 2017 de knoop over het tracé doorgehakt kan worden.  

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
IJzeren Rijn moet sluitstuk Nieuwe Zijderoute worden – Flows

IJzeren Rijn moet sluitstuk Nieuwe Zijderoute worden

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

Eerder dit jaar bereikten Vlaanderen, Duitsland en Nederland, na jaren stilstand in het dossier, een akkoord over een studie naar het beste tracé voor de IJzeren Rijn. Ze dienden hiervoor een gezamenlijk investeringsdossier in bij Europa. Bourgeois zegt in een gesprek met De Morgen dat de Europese Commissie hiervoor 500.000 euro toekent en dat tegen mei 2017 de knoop over het tracé doorgehakt kan worden.  

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login