Callcenter Satellic dan toch gratis voor Mobistar-abonnees

Nieuws, Transport
Philippe Van Dooren

MR-transportspecialist Jean-Luc Crucke had in mei de kat de bel aangebonden. In een parlementaire vraag gericht aan Waals minister Maxime Prévot had hij aangeklaagd dat sommige oproepen naar het gratis nummer van Satellic, 1 euro per minuut kosten. De minister had toen erkend dat – hoewel het 00800-nummer gratis moest zijn – Mobistar “moeite had bij het verzekeren van de kosteloosheid ervan”. Volgens hem was het probleem echter van commerciële aard en moest het geregeld worden binnen het contract tussen Mobistar en zijn klanten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Callcenter Satellic dan toch gratis voor Mobistar-abonnees – Flows

Callcenter Satellic dan toch gratis voor Mobistar-abonnees

Nieuws, Wegtransport
Philippe Van Dooren

MR-transportspecialist Jean-Luc Crucke had in mei de kat de bel aangebonden. In een parlementaire vraag gericht aan Waals minister Maxime Prévot had hij aangeklaagd dat sommige oproepen naar het gratis nummer van Satellic, 1 euro per minuut kosten. De minister had toen erkend dat – hoewel het 00800-nummer gratis moest zijn – Mobistar “moeite had bij het verzekeren van de kosteloosheid ervan”. Volgens hem was het probleem echter van commerciële aard en moest het geregeld worden binnen het contract tussen Mobistar en zijn klanten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login