Transportsector vormt blok voor behoud EU-infrastructuurmiddelen

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

De dertig transportorganisaties, waaronder ESPO, IRU, CER, EBU, CLECAT en UIRR (zie de volledige lijst onderaan), vragen aan de Europese Raad van Financiënministers en aan het Europees Parlement om in te stemmen met het voorstel van de Europese Commissie om het budget voor het investeringsprogramma Connecting Europe Facility (CEF) met 1,4 miljard te verhogen. Het risico bestaat immers dat (vooral) de Raad de Commissie niet zal volgen en integendeel de budgetten voor de realisatie van de Trans-Europese vervoersnetwerken (TEN-T) zal verminderen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Transportsector vormt blok voor behoud EU-infrastructuurmiddelen – Flows

Transportsector vormt blok voor behoud EU-infrastructuurmiddelen

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

De dertig transportorganisaties, waaronder ESPO, IRU, CER, EBU, CLECAT en UIRR (zie de volledige lijst onderaan), vragen aan de Europese Raad van Financiënministers en aan het Europees Parlement om in te stemmen met het voorstel van de Europese Commissie om het budget voor het investeringsprogramma Connecting Europe Facility (CEF) met 1,4 miljard te verhogen. Het risico bestaat immers dat (vooral) de Raad de Commissie niet zal volgen en integendeel de budgetten voor de realisatie van de Trans-Europese vervoersnetwerken (TEN-T) zal verminderen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login