Scheepsbrandstof (1/3): Voorraad laagzwavelige fuel soms probleem

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

Enkele Antwerpse bunkeraars bevestigen dat ze al volop bezig zijn met het leveren van fuel met 0,5% zwavelgehalte, de zogenaamde Very Low Sulphur Fuel Oil (VLSFO). “Er is voldoende voorraad bij de bunkeraars en de raffinaderijen in Antwerpen en Rotterdam zijn ook goed voorbereid en beschikken over voldoende stocks”, zegt Christian Kint van de Antwerpse bunkeraar Oilchart. Zo’n 90 à 95% van de leveringen zou uit VLSFO bestaan en de rest is nog hoogzwavelige fuel.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Scheepsbrandstof (1/3): Voorraad laagzwavelige fuel soms probleem – Flows

Scheepsbrandstof (1/3): Voorraad laagzwavelige fuel soms probleem

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

Enkele Antwerpse bunkeraars bevestigen dat ze al volop bezig zijn met het leveren van fuel met 0,5% zwavelgehalte, de zogenaamde Very Low Sulphur Fuel Oil (VLSFO). “Er is voldoende voorraad bij de bunkeraars en de raffinaderijen in Antwerpen en Rotterdam zijn ook goed voorbereid en beschikken over voldoende stocks”, zegt Christian Kint van de Antwerpse bunkeraar Oilchart. Zo’n 90 à 95% van de leveringen zou uit VLSFO bestaan en de rest is nog hoogzwavelige fuel.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login