Oostende zet reuzenfunderingen op transport

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

De funderingen wegen respectievelijk 10.000 en 8.000 ton. Ze zijn bestemd voor het Deense windmolenpark Kriegers Flak, in de Baltische Zee. Jan De Nul bouwde de kolossale stukken rechtstreeks op het ponton, dat daarvoor sinds mei vorig jaar aan de REBO-terminal in de voorhaven van Oostende lag afgemeerd.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Oostende zet reuzenfunderingen op transport – Flows

Oostende zet reuzenfunderingen op transport

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

De funderingen wegen respectievelijk 10.000 en 8.000 ton. Ze zijn bestemd voor het Deense windmolenpark Kriegers Flak, in de Baltische Zee. Jan De Nul bouwde de kolossale stukken rechtstreeks op het ponton, dat daarvoor sinds mei vorig jaar aan de REBO-terminal in de voorhaven van Oostende lag afgemeerd.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login