Ook geen hoogzwavelige brandstof meer aan boord vanaf maart 2020

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

Vanaf 1 januari mogen schepen enkel nog varen met bunkerolie met een laag zwavelgehalte van maximaal 0,5%. België houdt er al een aantal jaren een strengere norm op na. Schepen die een Belgische haven aandoen mogen sinds 2015 alleen varen op bunkerolie met een maximum zwavelgehalte van 0,1%.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Ook geen hoogzwavelige brandstof meer aan boord vanaf maart 2020 – Flows

Ook geen hoogzwavelige brandstof meer aan boord vanaf maart 2020

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

Vanaf 1 januari mogen schepen enkel nog varen met bunkerolie met een laag zwavelgehalte van maximaal 0,5%. België houdt er al een aantal jaren een strengere norm op na. Schepen die een Belgische haven aandoen mogen sinds 2015 alleen varen op bunkerolie met een maximum zwavelgehalte van 0,1%.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login