MSC gaat sociale media gebruiken

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

MSC geeft toe dat de rederij in het verleden niet erg communicatief was. “We hadden een voorkeur voor rechtstreekse contacten met onze klanten”, zegt Joe Cook, global marketing manager. Nu er nieuwe kanalen zijn om met die klanten contact te houden, wil de rederij die gaan gebruiken. De consultant Orca Social Ltd uit Londen waarmee een exclusief samenwerkingakkoord werd gesloten, zal de rederij uit Genève gaan helpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
MSC gaat sociale media gebruiken – Flows

MSC gaat sociale media gebruiken

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

MSC geeft toe dat de rederij in het verleden niet erg communicatief was. “We hadden een voorkeur voor rechtstreekse contacten met onze klanten”, zegt Joe Cook, global marketing manager. Nu er nieuwe kanalen zijn om met die klanten contact te houden, wil de rederij die gaan gebruiken. De consultant Orca Social Ltd uit Londen waarmee een exclusief samenwerkingakkoord werd gesloten, zal de rederij uit Genève gaan helpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login