Maersk verhoogt opnieuw capaciteit van ‘Emma Maersk’

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De ‘Emma Maersk’ kwam in augustus 2006 in de vaart als eerste uit een reeks van acht schepen. Toen deze toenmalige recordschepen nog in het Deense Odense in aanbouw waren, sprak Maersk Line van tonnage die in realistische omstandigheden zo’n 11.000 teu zouden kunnen vervoeren. Pas veel later gaf de carrier uit Kopenhagen toe dat de werkelijke capaciteit van de schepen van de E-klasse 15.550 teu bedraagt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Maersk verhoogt opnieuw capaciteit van ‘Emma Maersk’ – Flows

Maersk verhoogt opnieuw capaciteit van ‘Emma Maersk’

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De ‘Emma Maersk’ kwam in augustus 2006 in de vaart als eerste uit een reeks van acht schepen. Toen deze toenmalige recordschepen nog in het Deense Odense in aanbouw waren, sprak Maersk Line van tonnage die in realistische omstandigheden zo’n 11.000 teu zouden kunnen vervoeren. Pas veel later gaf de carrier uit Kopenhagen toe dat de werkelijke capaciteit van de schepen van de E-klasse 15.550 teu bedraagt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login