“Huidige EEDI helpt scheepsefficiëntie niet vooruit”

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

Dat zeggen Transport & Environment (T&E) en Seas At Risk (SAR) op basis van een nieuwe studie van CE Delft over efficiëntiewinsten in ontwerp en bouw van nieuwe schepen. Daaruit blijkt dat de bestaande EEDI-norm niet kan volstaan om reders ertoe aan te zetten om (duurdere) nieuwe technologieën en toepassingen in te bouwen in hun schepen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
“Huidige EEDI helpt scheepsefficiëntie niet vooruit” – Flows

“Huidige EEDI helpt scheepsefficiëntie niet vooruit”

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

Dat zeggen Transport & Environment (T&E) en Seas At Risk (SAR) op basis van een nieuwe studie van CE Delft over efficiëntiewinsten in ontwerp en bouw van nieuwe schepen. Daaruit blijkt dat de bestaande EEDI-norm niet kan volstaan om reders ertoe aan te zetten om (duurdere) nieuwe technologieën en toepassingen in te bouwen in hun schepen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login