“Huidige EEDI helpt scheepsefficiëntie niet vooruit”
Dat zeggen Transport & Environment (T&E) en Seas At Risk (SAR) op basis van een nieuwe studie van CE Delft over efficiëntiewinsten in ontwerp en bouw van nieuwe schepen. Daaruit blijkt dat de bestaande EEDI-norm niet kan volstaan om reders ertoe aan te zetten om (duurdere) nieuwe technologieën en toepassingen in te bouwen in hun schepen.
Dit artikel is exclusief voor abonnees.
Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.
PARTICULIER
€325,00€294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs €171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
€348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.