CEO Maersk wil klanten fors meer digitaal helpen

Nieuws, Scheepvaart
Sven Goyvaerts

Op Capital Markets Day 2018 beschreef Skou de klantendienst van Maersk: “We willen de transacties van de klanten digitaliseren zoveel we maar kunnen.” Of het nu gaat om offertes bekomen, boekingen plaatsen, documenten aanmaken of om de uiteindelijke rekening betalen, alles moet volgens de topman digitaal kunnen gebeuren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
CEO Maersk wil klanten fors meer digitaal helpen – Flows

CEO Maersk wil klanten fors meer digitaal helpen

Nieuws, Scheepvaart
Sven Goyvaerts

Op Capital Markets Day 2018 beschreef Skou de klantendienst van Maersk: “We willen de transacties van de klanten digitaliseren zoveel we maar kunnen.” Of het nu gaat om offertes bekomen, boekingen plaatsen, documenten aanmaken of om de uiteindelijke rekening betalen, alles moet volgens de topman digitaal kunnen gebeuren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login