Belgische reders gaan voluit voor waterstof als scheepsbrandstof

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

De Japanse rederij test het gebruik van methanol als brandstof om uiteindelijk een nuluitstoot van haar schepen te realiseren. Het gebruikte methanol wordt verkregen door methanisering, een combinatie van CO2 met uit hernieuwbare elektriciteit verkregen waterstof.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Belgische reders gaan voluit voor waterstof als scheepsbrandstof – Flows

Belgische reders gaan voluit voor waterstof als scheepsbrandstof

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

De Japanse rederij test het gebruik van methanol als brandstof om uiteindelijk een nuluitstoot van haar schepen te realiseren. Het gebruikte methanol wordt verkregen door methanisering, een combinatie van CO2 met uit hernieuwbare elektriciteit verkregen waterstof.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login