Alban François: “Brussel als draaischijf voor e-commerce in Afrika”

Nieuws, Mensen
Kasper Demol

Brussels Airlines kon in oktober weer mooie groeicijfers voorleggen ten opzichte van 2016. Net als in de maanden ervoor trouwens. Dat heeft het voor een groot deel te danken aan haar stevige positie op het Afrikaanse continent. Vicepresident ‘Global Cargo’ Alban François voorspelt zelfs 15.000 ton vracht naar Afrika voor dit jaar. Een stijging van 25%, die nog meer indruk maakt als je weet dat globaal genomen, de vrachtvolumes van Europa naar Afrika het voorbije jaar amper gestegen zijn. Bovendien realiseert Brussels Airlines dit zonder volvracht, maar alleen met vracht aan boord van passagierstoestellen. Waar komt die stijging dan vandaan?

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Alban François: “Brussel als draaischijf voor e-commerce in Afrika” – Flows

Alban François: “Brussel als draaischijf voor e-commerce in Afrika”

Nieuws, Mensen
Kasper Demol

Brussels Airlines kon in oktober weer mooie groeicijfers voorleggen ten opzichte van 2016. Net als in de maanden ervoor trouwens. Dat heeft het voor een groot deel te danken aan haar stevige positie op het Afrikaanse continent. Vicepresident ‘Global Cargo’ Alban François voorspelt zelfs 15.000 ton vracht naar Afrika voor dit jaar. Een stijging van 25%, die nog meer indruk maakt als je weet dat globaal genomen, de vrachtvolumes van Europa naar Afrika het voorbije jaar amper gestegen zijn. Bovendien realiseert Brussels Airlines dit zonder volvracht, maar alleen met vracht aan boord van passagierstoestellen. Waar komt die stijging dan vandaan?

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login